طراحی سایت فروشگاهی یکی از مهمترین مراحل فرآیند فروش آنلاین به حساب میآید. در دنیای دیجیتال امروز، وبسایت فروشگاهی شما ویترین کسب و کار شماست.
گزارشهای ارائه شده توسط منابع مکتوب نشان میدهد که علاقه مردم در سراسر دنیا نسبت به خرید اینترنتی روز به روز در حال افزایش است. برای مثال در حال حاضر (سال 2022) آمارها نشان میدهند که بیشتر از 26 درصد مردم جزء خریداران آنلاین هستند؛ یعنی افرادی که ترجیح میدهند بهجای خرید از یک فروشگاه فیزیکی، از یک فروشگاه اینترنتی خرید کنند.
این طراحی شامل موارد متعددی مانند: زیبایی شناسی بصری (رنگ ها، فونت ها و چیدمان)، سهولت پیمایش (منوها و نوار جستجو)، سازگاری با موبایل، فرایند پرداخت ایمن و روان، رعایت اصول سئو میشود.
ایجاد اعتماد با مشتریان
هنگامی که شخصی برای اولین بار از فروشگاه یا وب سایت تجارت الکترونیک شما بازدید می کند، ممکن است چیزی در مورد برند شما، کیفیت محصولات یا تعهد شما در ذهن او بیاید. که باید با اعتماد سازی توجه آنها را جلب کنید، تا از فروشگاه تا خرید انجام دهند .
اطلاعات تماس
یک ایمیل و در صورت امکان یک شماره تلفن و یک آدرس پستی در صفحه تماس و در پاورقی سایت خود قرار دهید. این نوع اطلاعات، همراه با یک صفحه درباره ، به مشتریان بالقوه کمک می کند تا احساس کنند از یک شخص واقعی خرید می کنند.
گروه نرم افزاری پایتخت ارائه دهنده و طراح سایت فروشگاهی
نظرات و نظرات مشتریان
بسیاری از راه حل های تجارت الکترونیک دارای بخشی هستند که به شما امکان می دهد محتوای خود را به سایت وارد کنید. این شامل عکس های مشتری، فید بک های اینستاگرام شما و نظرات مشتریان می شود. اینها سیگنال هایی است که به مشتریان شما نشان می دهد برند شما قابل اعتماد است
رابط کاربری
رابط کاربری خوب و ساده و در عین حال جذاب عامل دیگری است موجب جذب بیشتر مشتریان فروشگاه اینترنتی شما می شود .که باید به این عامل هم توجه ویژه ای داشته باشید .
ما را در اینستاگرام دنبال کنید